We współczesnej komunikacji wizualnej coraz częściej spotykamy się z wykorzystywaniem argumentacji proekologicznej. W strategii marketingowej różnych branż, zaczynając od artykułów spożywczych po elementy wystroju wnętrz, przedsiębiorstwa coraz chętniej sięgają po rozwiązania, mające kreować ekologiczny charakter ich oferty. Reklamodawcy, świadomi wszechobecnych eco- trendów stosując taką strategię wpływają na swoją przewagę wśród konkurencji zarówno z poziomu percepcji odbiorcy jak i w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa.
Wyróżnienie swojego biznesu w gąszczu krzyczących zewsząd reklam w obiektach handlowych nie należy do łatwego zadania. Marketingowcy prześcigają się w wykonywaniu coraz to większych, bardziej kolorowych i efektownych reklam, często zapominając, że w prostocie siła. Przy poszukiwaniu alternatywnych rozwiązań na ekspozycję produktów pojawiają się ekspozytory ze sklejki.
Sklejka ceniona jest w wielu branżach za wytrzymałość, lekkość i łatwość obróbki. Możliwości zdobienia, nadruku, frezowania, grawerowania oraz łączenia z innymi materiałami sprawia, że stała się niemal idealnym materiałem dla branży reklamowej. Ekologiczne ekspozytory ze sklejki doskonale wpisują się w obecne trendy, a ich plastyczność pozwala puścić wodze wyobraźni przy projektowaniu zarówno minimalistycznych jak i bardziej efektownych stojaków z frezowanymi kształtami czy nadrukiem full color.
Najnowsza technologia druku UV, frezowania i obróbki sklejki pozwala na wykonanie ekspozytorów na miarę potrzeb. Dowolność kształtu, wymiarów i ilości półek sprawia, że mogą być na nich prezentowane dowolne produkty. Po określeniu potrzeb, rodzaju prezentowanych elementów, obciążenia półek i wymiarów, dział projektowy określa wymagane parametry materiału i przygotowuje wizualizację, dzięki której można zobaczyć jak będzie się prezentować stand.
Oprócz niebanalnego wzornictwa, ekspozytory ze sklejki mogą być także wyposażone w dodatkowe elementy, takie jak kieszonki na ulotki czy dodatkowe prezentery z plexi. Istnieje także możliwość skompletowania lad promocyjnych dla hostess, dzięki czemu ekspozycja produktów oraz aktywna promocja sprzedaży odbywają się jednocześnie.
Składnie ekspozytorów, dzięki zastosowania specjalnej technologii obróbki krawędzi jest niezwykłe łatwe i intuicyjne. Montaż trwa kilka chwil, a co najważniejsze nie wymaga użycia skomplikowanych narzędzi. Stojaki bez problemu mogą być montowane nawet przez niewykwalifikowany w tej dziedzinie personel, bez ryzyka zgubienia małych części, czy możliwości skaleczenia o ostre krawędzie. Mimo prostoty montażu, standy ze sklejki są stabilne i wytrzymałe, co pozwala na długotrwałe użytkowanie. Ekspozytory ze sklejki to oszczędność czasu i pieniędzy – stojaki gotowe są do użycia w moment, a pracownicy mogą zająć się tylko sprzedażą. Składanie na płasko pozwala na łatwy transport i przechowywanie, bez ryzyka uszkodzenia.