Jeśli potrzebujesz pomocy - porozmawiaj z naszym konsultantem - 727 535 673
0
Twój koszyk

Czy Twoi handlowcy mają czym się pochwalić w sklepie?

Współczesna sprzedaż to nie tylko dobra oferta cenowa i relacje z kupcem. To także sposób prezentacji produktu w miejscu sprzedaży. A tu liczy się nie tylko to, co sprzedajesz – ale jak to pokazujesz.

Dlatego zadaj sobie (i swojemu zespołowi) ważne pytanie:
Czy Twoi handlowcy mają dziś czym się pochwalić w sklepie?
Czy mają narzędzie, które:

  • zatrzyma wzrok klienta,
  • podkreśli jakość produktu,
  • przekona do zakupu,
  • i wyróżni markę na tle konkurencji?

Jeśli nie – to czas porozmawiać o ekspozytorach reklamowych POS.

Co robi Twój handlowiec, gdy konkurencja już stoi na ekspozytorze?

Wyobraź sobie dwie sytuacje:

  1. Handlowiec wchodzi do sklepu i rozkłada produkt na półce – gdzie ginie w tłumie innych marek.
  2. Handlowiec rozstawia estetyczny, zaprojektowany pod markę ekspozytor POS, który natychmiast przyciąga uwagę i wygląda jak „mini punkt sprzedaży”.

Zgadniesz, który z nich zostanie zapamiętany?
I który szybciej przekona właściciela sklepu do współpracy?

 

Ekspozytor POS to konkretne narzędzie sprzedażowe

Dla handlowca dobry display to:

  • argument w rozmowie z klientem: „Proszę, oto gotowa prezentacja, tylko ustawić”,
  • prestiż i profesjonalizm: produkt prezentuje się lepiej, handlowiec również,
  • lepsza rotacja produktu: większa widoczność = większa szansa na zakup,
  • dodatkowa wartość dla punktu sprzedaży: ładna i funkcjonalna ekspozycja zostaje na dłużej.

 

Jakie ekspozytory warto mieć w arsenale handlowca?

W naszej firmie produkujemy ekspozytory dopasowane do potrzeb handlowców i sieci sprzedaży, w wersjach:

  • Wolnostojące (floor display)
  • większe, mobilne, przeznaczone do ustawienia w ciągach komunikacyjnych sklepu lub w wyznaczonych strefach promocji,
  • dają dużą powierzchnię reklamową i półkową,
  • idealne na produkty z większym wolumenem.
  • Naladowe (counter display)
  • kompaktowe, lekkie, ustawiane na ladzie, przy kasie lub w miejscu impulsowego zakupu,
  • doskonałe do kosmetyków, suplementów, drobnych produktów, upominków.

Jakie materiały wykorzystujemy?

W zależności od charakteru produktu i budżetu, produkujemy ekspozytory z różnych materiałów:

 Tekturowe

  • lekkie, ekologiczne, budżetowe,
  • idealne na sezonowe promocje i akcje tymczasowe,
  • łatwe do złożenia przez handlowca w kilka minut.

 Ze sklejki

  • naturalne, solidne, ekologiczne,
  • świetnie prezentują produkty organiczne, rzemieślnicze, eko, kraftowe,
  • mocny argument dla marek z wartościami.

 Z płyty MDF

  • trwałe, stabilne, estetyczne,
  • często wybierane do ekspozycji w drogeriach, salonach, sieciach handlowych.

 Z płyty meblowej i materiałów drewnopodobnych

  • eleganckie, profesjonalne wykończenie,
  • idealne do ekspozycji produktów premium.

 Z plexi

  • nowoczesne, przezroczyste lub barwione,
  • perfekcyjne do kosmetyków, elektroniki, produktów high-end,
  • przyciągają uwagę swoją lekkością i czystością formy.

Efekt? Handlowiec staje się ambasadorem marki

Z ekspozytorem:

  • wchodzi z gotowym rozwiązaniem, nie tylko z produktem,
  • buduje profesjonalny wizerunek marki,
  • ułatwia decyzję zakupową klientowi końcowemu,
  • zwiększa swoją skuteczność – bo nie sprzedaje „na sucho”, tylko z pomocą narzędzia, które działa.

 

Co dalej?

Daj swoim handlowcom konkretne wsparcie w terenie.
Niech wychodzą do punktów sprzedaży z gotowymi, funkcjonalnymi, estetycznymi ekspozytorami, które robią robotę za nich – zanim jeszcze zdążą coś powiedzieć.

 

Zobacz, co możemy stworzyć dla Twojej marki:
🔗 www.mabit.com.pl
🔗 www.zamowstand.pl
🔗 www.plreklama.pl

 

Handlowcy sprzedają lepiej, gdy mają narzędzia.
Zaprojektujmy je wspólnie.

Zapytaj o produkt