Jeśli potrzebujesz pomocy - porozmawiaj z naszym konsultantem - 727 535 673
0
Twój koszyk

Ekspozytory POS do promocji sezonowych

Ekspozytory POS do promocji sezonowych – na co zwrócić uwagę? Sezonowe kampanie marketingowe to świetna okazja, aby przyciągnąć uwagę klientów i zwiększyć sprzedaż. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi wspierających takie działania […]

Retail experience

Retail experience: jak stand/ekspozytor wpływa na emocje klienta? Współczesny konsument nie kupuje wyłącznie produktu – kupuje doświadczenie. Zakupy to dziś coś więcej niż wymiana pieniędzy na towar – to emocje, […]

Jak szybko zamówić stand tekturowy z nadrukiem?

Jak szybko zamówić stand tekturowy z nadrukiem? Checklista dla marketerów W świecie marketingu czas to pieniądz. Gdy potrzebujesz ekspozytora, który przyciągnie wzrok klientów i wzmocni Twoją markę, szybkie i sprawne […]

Ekspozytor tekturowy czy metalowy?

Ekspozytor tekturowy czy metalowy? Porównanie kosztów i zastosowań W świecie retailu odpowiednio zaprojektowany ekspozytor POS potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent. Ale zanim produkt trafi na sklepową podłogę lub […]

Dlaczego ekspozytor POS to inwestycja, a nie koszt?

W świecie handlu i marketingu detalicznego, gdzie liczy się każda sekunda uwagi klienta, odpowiednia prezentacja produktu potrafi zdziałać cuda. Dlatego coraz więcej firm traktuje ekspozytory reklamowe POS (Point of Sale) […]

Ekspozytor jako część storytellingu marki

Ekspozytor jako część storytellingu marki – jak go wykorzystać? W dzisiejszym marketingu konsumenci szukają czegoś więcej niż tylko produktu – chcą emocji, autentyczności, wartości, z którymi mogą się utożsamić. Dlatego […]

Małe marki kontra duże sieci handlowe

Małe marki kontra duże sieci handlowe – jak dobrze ustawiony display (ekspozytor) robi różnicę? Wejście na półkę sklepową to dziś dopiero początek walki o uwagę klienta. Szczególnie dla małych i […]

Ekspozytory ze sklejki – promuj swój biznes ekologicznie

We współczesnej komunikacji wizualnej coraz częściej spotykamy się z wykorzystywaniem argumentacji proekologicznej. W strategii marketingowej różnych branż, zaczynając od artykułów spożywczych po elementy wystroju wnętrz, przedsiębiorstwa coraz chętniej sięgają po rozwiązania, mające kreować ekologiczny charakter ich oferty.

Zapytaj o produkt